ــکــیــ هــســ♥ کــهــ ـدیــگــهــ ♥نــیــســ
زندگی دوست داشتن داشتنی ها نیست داشتن دوست داشتنی هاست

برام گریه نکنید بی خود

الکی ضبحه نزنید

الکی نگید پاشو

الکی نگید چقدررر خوبو مهربون بود

چقد من دوستش داشتم

هه ...

تا بودم تهمتم زدین

تا بودم فحشم دادین

تا بودم اشک به چشمام نشوندین

تا بودم زجرم دادین

تا بودم حرصم دادین

تا بودم پشتم حرف زدین

حالا گریه میکنی که چی بشه؟

چرا هرروز میاین سنگمو میشورین

و حرف میزنین باهام؟

اینم بگذره

به سال نکشیده فراموش میشم

عذاداری تا چهلممه

به سلامتی روزهای بعد چهلمم

که همه سریع لباس شاد تن کردن

و دیگه نامی از من نرفت

به سلامتی در اتاقم که تخته شد

به سلامتی عشقم که اینجوری سر قبرم گریه کرد



نظرات شما عزیزان:

خاتون
ساعت10:28---9 دی 1394
اين نيز بگذرد...
نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز....
شادو موفق وسرزنده باشين...


فهیمه
ساعت15:15---28 آذر 1394
وااااااااااااااااای خیلی قشنگ بود ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+تاریخ چهار شنبه 18 آذر 1394ساعت 23:12 نویسنده امیر |

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');